Potrebujete poradiť ? Volejte Po-Pi 08:00 - 15:00   +421 908 907 595

Ako na reklamáciu?

 

Najrýchlejšou možnosťou, ako reklamovať poškodený tovar, je vyplniť reklamačný formulár a zaslať ho spoločne s fotografiou poškodeného dielu na náš email: info@primakresla.sk. Kolegovia sa najneskôr do druhého dňa ozvú s návrhom riešenia.

Čo potrebujem na riešenie reklamácie?

  • číslo objednávky alebo faktúry
  • fotografie chyby
  • popis chyby

Alebo môžete vyplniť náš pripravený reklamačný formulár, ktorý vás všetkými krokmi prevedie naraz.

Podľa našich štatistík riešime väčšinu reklamácií obratom a to výmenou za nový diel. Pokiaľ situácia vyžaduje dodanie reklamovaného tovaru k nám na sklad, tak všetko riešime individuálne podľa situácie. Pokiaľ chcete reklamovaný tovar doručiť osobne na našu prevádzku, tak prosíme len po  vopred dohodnutom telefonickom dohovore na čísle: +420 466 566 060.

Adresa našej prevádzky:

ADK TRADE s.r.o.
Nová Ves 64
565 43 Zámrsk

Dôležité informácie:

  • na reklamácie sa snažíme reagovať bezodkladne, najneskôr do 24 hodín
  • reklamačná lehota na vybavenie reklamácie podľa Občianskeho zákonníka je stanovená na 30 dní
  • náklady na vybavenie reklamácie hradíme my ako dodávateľ tovaru
  • o vybavení reklamácie vás informujeme telefonicky aj písomne

 

Potrebujete poradiť? Ozvite sa nám PO–PIA od 8:00 do 12:00

  +421 908 907 595

Tovar bol pridaný do obľúbených.

Tovar bol odobraný z obľúbených.