Ako na reklamáciu?
Najrýchlejšou možnosťou, ako reklamovať poškodený tovar, je vyplniť reklamačný formulár a zaslať ho spoločne s fotografiou poškodeného dielu na náš email: info@primakresla.sk. Kolegovia sa najneskôr do druhého dňa ozvú s návrhom riešenia.
Čo potrebujem na riešenie reklamácie?
- číslo objednávky alebo faktúry
- fotografie chyby
- popis chyby
Alebo môžete vyplniť náš pripravený reklamačný formulár, ktorý vás všetkými krokmi prevedie naraz.
Podľa našich štatistík riešime väčšinu reklamácií obratom a to výmenou za nový diel. Pokiaľ situácia vyžaduje dodanie reklamovaného tovaru k nám na sklad, tak všetko riešime individuálne podľa situácie. Pokiaľ chcete reklamovaný tovar doručiť osobne na našu prevádzku, tak prosíme len po vopred dohodnutom telefonickom dohovore na čísle: +420 466 566 060.
Adresa našej prevádzky:
ADK TRADE s.r.o.
Nová Ves 64
565 43 Zámrsk
Dôležité informácie:
- na reklamácie sa snažíme reagovať bezodkladne, najneskôr do 24 hodín
- reklamačná lehota na vybavenie reklamácie podľa Občianskeho zákonníka je stanovená na 30 dní
- náklady na vybavenie reklamácie hradíme my ako dodávateľ tovaru
- o vybavení reklamácie vás informujeme telefonicky aj písomne