Potrebujete poradiť ? Volejte Po-Pi 08:00 - 15:00   +421 908 907 595
 

Ako nakupovať na primažidle.cz

  1. Vyberte si produkt

    Pokiaľ sa v našom množstve začnete strácať, môžete produkty filtrovať podľa farby, ceny a typu produktu.

  2. Skontrolujte všetky parametre

    Pred objednaním si prejdite základné parametre, zvoľte farbu a zamyslite sa aj nad doplnkami, ktoré budete potrebovať.

  3. Vložte tovar do košíka

    Košík si môžete pozrieť v hornej časti obrazovky a ľahko v ňom tovar upravovať alebo odobrať.

  4. Zvoľte spôsob dopravy

    Dopravu zadarmo máme pre objednávky nad 160 €. Stačí teda zvoliť spôsob doručenia, ktorý vám vyhovuje najviac.

  5. Vyberte spôsob platby

    Platiť u nás môžete dobierkou, kartou alebo vopred na bankový účet.

  6. Vyplňte adresu dodania

    Pokiaľ by ste potrebovali faktúru vystaviť na inú adresu ako na tú dodaciu, stačí zakliknúť možnosť Fakturačná adresa je odlišná od dodacej a tú následne vyplniť.

  7. Kliknite na objednať

    Po vyplnení všetkých dôležitých polí už stačí iba súhlasiť s obchodnými podmienkami a kliknúť na tlačidlo Objednať. Potvrdenie objednávky vám príde behom chvíle e-mailom.

O spracovaní objednávky
vás informujeme e-mailom v týchto krokoch

  • Potvrdenie objednávky

    V tejto chvíli dostane vaša objednávka svoje číslo. Pokiaľ by ste potrebovali urobiť nejakú zmenu, alebo ste dlho nedostali správu, majte pri komunikácii s nami toto číslo.

  • Zabalenie balíka

    O tomto kroku vás e-mailom neinformujeme. Preto si o tom, ako balíme tovar, môžete prečítať tu. Vždy je ale vaša zásielka zabalená tak, aby zvládla cestu aj pár výmoľov, ktoré môže na ceste stretnúť.

  • Expedovanie tovaru

    Ak máme tovar na sklade, vašu objednávku zabalíme, posielame dopravcovi a vám príde ďalší e-mail s informáciou o expedovaní z nášho skladu. V prípade, že čakáme na tovar od výrobcu, môžete na tento e-mail chvíľu čakať. Ako dlho? Prečítajte si viac o dostupnosti tovaru.

  • Prevzatie kuriérom

    Kuriér, ktorý vašu zásielku prevezieme, najskôr putuje na centrálny sklad. Z neho sa všetky zásielky rozváža na jednotlivé regionálne depá. Tam si nasledujúci pracovný deň tovar prevezmú jednotliví kuriéri. O tom, kedy k vám balík dorazí, vás bude informovať kuriérska služba.

  • Žiadosť o spätnú väzbu

    Pár dní po obdržaní zásielky od nás dostanete e-mail, v ktorom vás požiadame o hodnotenie produktu. Ak už ste si na novej stoličke chvíľu posedeli, vaša recenzia pomôže ďalším zákazníkom aj nám.

Nechcete si objednávať tovar online?
Objednávky prijímame tiež:

Stačí nás kontaktovať

Štátnym podnikom a firmám bez možnosti platiť tovar na dobierku či predom na účet ponúkame možnosť nákupu so splatnosťou.

Potrebujete poradiť? Ozvite sa nám PO–PIA od 8:00 do 12:00

  +421 908 907 595

Tovar bol pridaný do obľúbených.

Tovar bol odobraný z obľúbených.