Potrebujete poradiť ? Volejte Po-Pi 08:00 - 15:00   +421 908 907 595
Inšpirácie, rady a tipy

Ako vyladiť kanceláriu a zvýšiť tým efektivitu práce

Páči sa vám predstava štýlovej a zároveň praaktickej kancelárie? Vďaka modernému kancelárskemu nábytku dokážete zvýšiť efektivitu práce a hlavne - každý zamestnanec sa bude v kancelárii cítiť dobre. Či už zariaďujete kanceláriu pre seba, alebo pre svojich zamestnancov, budú sa vám hodiť praktické tipy, ako na to !

1. TIP: Máte sedavé zamestnanie? Investujte do ergonomickej stoličky

Máte po ôsmich hodinách v kancelárii chrbát celý rozlámaný, bolí vás krčná chrbtica a ste zrelí ísť si  tak akurát ľahnúť do postele? Niet sa čomu čudovať. Ak to chcete vyriešiť, začnite výmenou kancelárskej stoličky. A obstarajte si rovno polohovaciu kancelársku stoličku s hromadou ergonomických výhod. Na takejto stoličke nebude ani niekoľkohodinové sedenie utrpením. Vačšinu kancelárskych stoličiek je možné prispôsobiť pohodliu ich užívateľa a upraviť si sklon operadla, ale aj jeho výšku, rovnako tak výšku sedadla, aj opierok rúk. 

2. TIP: Práca vám pôjde od ruky pri priestrannom kancelárskom stole

Od kancelárských stolov se odvíja celkové usporiadanied kancelárie. Pokiaľ chcete tzv. open office, mali by ste zvoliť modulové a výškovo nastaviteľné obdĺžnikové stoly. Naopak, v uzavretých kanceláriách se vám bude lepšie pracovať pri veľkých písacích stoloch v tvare L. Porozmýšľajte, na aký účel budú kancelárske stoly slúžiť. Niekto pri nich pracuje celý deň na notebooku a niekto iný na nich potrebuje rozložit niekoľko veľkých dokumentov.

3. TIP: Stoličkou a stolom to nekončí: aký ďalší nábytok potrebujete?

Kancelárský nábytok – to nie je iba stolička a stôl. Potrebujete dostatok úložných priestorov, ktoré budete mať na dosah ruky. Zabudnite na obyčajný sivý, alebo hnedý nábytok. Experimentujte s bielym nábytkom, ktorý prevzdušní a presvetlí priestor.

Skúste si zariadiť kaceláriu bielymi regálmi, kartotékami, archívnymi skriňami a poličkami v škandinávskom štýle. Cenné dokumenty a osobné veci si uschovajte do uzamykateľných kancelárskych kontajnerov, na které možete postaviť aj kancelársku techniku. Vyberajte nábytok najradšej od jedného dodávateľa, ktorý má v ponuke kolekciu nábytku v jednotnom dizajne, aj farbe.

4. TIP: Urobte pozitívny dojem na obchodných partnerov

Dobre si rozmyslite, kam posadíte svojich obchodných partnerov. Možete posilniť dobré vzťahy v konferenčnej miestnosti, alebo si zariaďte jednací kútik v kancelárii.  V konferenčnej miestnosti sa bude skvelo vynímať kolekcia menších písacích stolov s variabilným rozmiestnením. Dbajte ale na to, aby ste vybrali k tým stolom konferenčné stoličky v podobnom dizajne. V kancelárii si môžete vybudovať kútik s kvalitnými koženými konferenčnými kreslami a stabilným stolíkom.

5. TIP: Zvelebte si kanceláriu rastlinami a farbami

Kanceláriu už máte zariadenú štýlovým nábytkom a teraz už zostáva len jediné: kanceláriu zútulniť. Rozmiestnite si do nej rastliny, ktoré znižujú stres, čistia vzduch a eliminují hluk. Obklopte sa osobnými predmetmi a vkusnou dekoráciou. Podporte svoju pracovnú výkonnosť správnymi farbami. A pre akú farbu sa rozhodnúť? To vám možno napovie interaktívny obrázok nižšie.

Záleží len a len na vás, ako bude vaša kancelária vyzerať.  Z dnešného článku si zapamätajte hlavne to, že základom všetkého je ergonomická stolička, stabilný, pevný stôl s dostatočne veľkou pracovnou plochou, úložné priestory, kancelárska technika a osobné predmety, ktoré vám budú pripomínať domov.

Tovar bol pridaný do obľúbených.

Tovar bol odobraný z obľúbených.